Kenangan Yang Hanya Tinggal Kenangan


zaman ini memberi aku apa itu erti hidup yang sebenar dan dalam masa yang sama menjadikan aku lebih matang dari segi  mengenali manusia serta dunia yang penuh dengan keindahan tetapi pada hakikatnya penuh dengan kekusutan hati manusia yang penuh dengan sandiwara di atas dunia ini yang seprti pementasan teater hanya dipermainkan..


Lebih besar aku dari Aziz Desa. haha


terlebih comel. =o


mungkin aku bersyukur zaman ini sdah lama berlalu dalam hidup aku tapi apa yang aku dapat aku dapat melihat dua dunia. dari sudut 2 watak itu pengalaman yang amat bermakna.. dan biarlah watak ini berlalu bersama2 dengan zaman die. selamat tinggal. =)


0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Idol

My Idol



Smile

Smile

Seniman

Seniman

The Barrister

The Barrister

Chatting !!

Powered by Blogger.

Followers

About Me

My photo
Seni di dalam jiwa mengadaptasikan sifat dalam diri sendiri.